Avatar
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Bestuur één van de vier elementen..
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Weg vluchten

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 31-10-09
Leeftijd : 28

Profiel
Stam: Vuurnatie
Partner: Geen
Leeftijd: 14

Weg vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Weg vluchten   Weg vluchten I_icon_minitimeza okt 31, 2009 6:11 am

Frieda rende zo snel mogenlijk weg, ze grijnsde, ze had zojuist 1 van de vuurnaties sterkste wapens onklaar gemaakt. Het zal nog dagen duren voor ze hem weer in elkaar hebben. Ze keek om, een paar soldaten achtervolgden haar, ze zuchtte verveeld ,,Geven die gasten dan nooit op..?" ze draaide zich in een snelle beweging om en schakelde 1 van de soldaten uti door een paar kunai's te werpen, op haar snelste rende ze verder. ,,Shit.." ze kwam er langzaam achter dat deze soldaten wat moeilijker afte schudden waren als de vorige. ,,Kiki!!" riep ze en ze vloot op haar vingers.
Na een tijdje kwam er aan grote, zwarte wolf uit de bosjes ,,Bedankt dat je kwam!!" riep Frieda dankbaar naar het grote beest terwijl ze op der rug sprong. De grote wolf begon opeens keihard te rennen en zo raakte ze de soldaten kwijt.
,,Shit.." zei 1 van de sodlaten geïrriteerd ,,We zijn haar weer kwijt.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dodger

Dodger


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 10-10-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : achter een Macdonalds hehe

Profiel
Stam: Waterstam
Partner: Marylen, your like my personal drug. XOXO
Leeftijd: 17

Weg vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg vluchten   Weg vluchten I_icon_minitimeza okt 31, 2009 3:09 pm

[Frieda, ben jij ook Frieda an WS?]

Dodger en Komats stonden midden op het pad toen ze iets groot en zwarts aan zagen komen. Komats, Dodger zijn Shirshu, leek erg op het beest die eraan kwam. Dodger sprong achterop zijn Shirshu, Komats. Hij gaf het dier een zachte tik en het begon redelijk snel te lopen. Toen het ding naast hem liep zag hij er een meisje op. Dodger grijnsde en Komats begon op dezelfde snelheid als het andere dier te rennen. Het was een soort wolf. Achter hem hoorde hij soldaten. Hij grinnikte. "Wat heb je gedaan?" vroeg hij nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 31-10-09
Leeftijd : 28

Profiel
Stam: Vuurnatie
Partner: Geen
Leeftijd: 14

Weg vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg vluchten   Weg vluchten I_icon_minitimeza okt 31, 2009 3:15 pm

[Jup.. Frieda van WS]
Frieda merkte dat er iemand naast haar kwam te rennen en keek naar de jongen, ze twijvelde even, misschien was het een vijand ,,Vuurnatie gesaboteerd.." zei ze kort af, Kiki werd moe, dus ging ze wat minder hard rennen. Frieda stapte af en liep door naast Kiki, ze keek even om, het zou nog wel een paar minuten duren totdat de soldaten haar inhaalde en als het nodig was stapte ze wel weer op. Ze keek de jongen naast zich even aan, hij leek niet bedreigend, maar je kon nooit voorzichtig genoeg zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katinka

Katinka


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 04-10-09
Leeftijd : 27

Profiel
Stam: Aarderijk
Partner: omg geen partner voor mij zene
Leeftijd: 15 jaar ^^

Weg vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg vluchten   Weg vluchten I_icon_minitimeza nov 07, 2009 7:59 am

{heey Frieda , ik ben het ,Trippel!}

Katinka liep rustig op het pad en zag in de verte mensen staan. Een daar van had ze al eerder ontmoet toen ze bij de waterstam was. het was Dodger. Ze grijnsde en stapte rustig naar hun toe. Toen ze al dicht in de buurt stond , riep ze er naar toe . "Heey , ken je me nog? Ik ben het Katinka . " Ze lachte en keek lief naar hem toe. "Is dat je liefje waar je het over had? Die...die Marylen of zo iets." Ze keek vriendelijk naar het meisje en zag dat ze van de vuurnatie was. Ze was mooi! Maar iemand van de vuurnatie vertrouwde ze niet gauw! Maar toch...
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 31-10-09
Leeftijd : 28

Profiel
Stam: Vuurnatie
Partner: Geen
Leeftijd: 14

Weg vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg vluchten   Weg vluchten I_icon_minitimeza nov 07, 2009 8:05 am

,,Nee.." mompelde Frieda even droog ,,Ik ken deze jongen nog niet meer dan 6 minuten.. En ik heet al helemaal geen Marylen.." ze keek Katinka even doordringent aan maar keek toen om van geluid van voetstappen. ,,Het leger.." mompelde Frieda, ze keek even om zich heen ,,Kiki, weg.." zei ze terwijl ze naar de grote wolf keek, Kiki rende meteen weg. Frieda sprong snel naar boven en verdween.
Ze stond eigenlijk in een tak in de boom, maar dat kon niemand zien en ze bleef bewegenloos zitten, terwijl het leger langzaam dichterbij kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katinka

Katinka


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 04-10-09
Leeftijd : 27

Profiel
Stam: Aarderijk
Partner: omg geen partner voor mij zene
Leeftijd: 15 jaar ^^

Weg vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg vluchten   Weg vluchten I_icon_minitimeza nov 07, 2009 8:34 am

Katinka ging in een positie staan en wachtte tot het leger dichter kwam. Ze wist dat ze het niet alleen aan kon maar ze wist ook dat Dodger een zeer goed watermeester is! Dus ze was niet echt alleen. Het legertje vuurmeesters kwamen steeds dichter en dichter . Ze waren nog niet dicht genoeg maar ze verloor haar gedult , ze waren zo traag. Ze stapte naar voren en sprong , ze draaide in de lucht en landen met twee benen op het pad. Een diepe deuk zat in de grond en een golfje van aarde ging de richting de soldaten. Een soldaat viel kreunend achteruit. Ze was een pittig dametje als het er op aan kon! En iedereen kon zeggen wat ze wilde maar ze bleef doorzetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 31-10-09
Leeftijd : 28

Profiel
Stam: Vuurnatie
Partner: Geen
Leeftijd: 14

Weg vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg vluchten   Weg vluchten I_icon_minitimeza nov 07, 2009 8:38 am

Frieda zuchtte en trok Katinka de boom in ,,Je trekt te veel aandacht.." zei ze zacht ,,We laten ze gewoon langs kunnen.." ze keek naar Dodger, die er nogsteeds stond, maar raar genog ginden de leger mensen hem gewoon voorbei en liepen ze verder. Frieda zuchtte diep en sprong uit de boom. Ze pakte een klein schriftje uit haar zak en zette op de open pagina: MISSIE GESLAAD waarna ze de soldaten nog even na keek ,,Sukkels.." zei ze grinnikent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katinka

Katinka


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 04-10-09
Leeftijd : 27

Profiel
Stam: Aarderijk
Partner: omg geen partner voor mij zene
Leeftijd: 15 jaar ^^

Weg vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg vluchten   Weg vluchten I_icon_minitimeza nov 07, 2009 9:17 am

Katinka voelde dat ze vastgegrepen werdt en schrok zich rot. " Ik dacht dat je weg was..." Zei ze zacht. Ze zag hoe de soldaten gewoon voorbij gingen. Ze keek verbaast naar de soldaten. Ze ging naar de oppervlakte en bleef naast Dodger staan. "Inderdaad .. sukkels! Ow ik heb me nog niet voorgesteld. " Ze kuchte even en zei " Ik ben Katinka. En hoe noem jij?" Ze zag wat er in het boekje stond en keek haar verbaast aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 31-10-09
Leeftijd : 28

Profiel
Stam: Vuurnatie
Partner: Geen
Leeftijd: 14

Weg vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg vluchten   Weg vluchten I_icon_minitimeza nov 07, 2009 9:37 am

,,Frieda.." mompelde Frieda om zichzelf voor te stellen, toen ze zag hoe Katinka verbaasd in haar boekje keek liet ze de hele pagina aan haar zien..

[ Dit stond er in:
Sluip het vuurnatie paleis binnen en sabboteer het geheime wapen..
Neem de kern mee

MISSIE GESLAAGD! ]


,,Daarom volgden ze me.." legde ze even verveeld uit en ze deed het schrift weer terug in haar zak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katinka

Katinka


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 04-10-09
Leeftijd : 27

Profiel
Stam: Aarderijk
Partner: omg geen partner voor mij zene
Leeftijd: 15 jaar ^^

Weg vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg vluchten   Weg vluchten I_icon_minitimeza nov 07, 2009 9:45 am

"Noteer je alles in dat boekje?"Ze keek haar verbaast aan "en welk wapen?" mompelde ze. Ze vreef in haar ogen en vroeg om antwoord. Ze zuchtte diep. "Waarom deed je dat?"


(ik had geen inspi)
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 31-10-09
Leeftijd : 28

Profiel
Stam: Vuurnatie
Partner: Geen
Leeftijd: 14

Weg vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg vluchten   Weg vluchten I_icon_minitimeza nov 07, 2009 10:03 am

Frieda knikte op Katinka's eerste vraag en op haar 3e vraag antwoordde ze ,,Zodat ze meer tijd nodig hebben voor ze de andere stammen aan kunnen vallen.." legde Frieda uit ,,Ik vecht voor de vrijheid van de stammen.." toen haalde ze even haar schouders op en zie grinnikend: ,,Natuurlijk vind ik het ook gewoon leuk de vuurheer te irriteren.." ze keek even om zich heen en keek toen Katinka weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katinka

Katinka


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 04-10-09
Leeftijd : 27

Profiel
Stam: Aarderijk
Partner: omg geen partner voor mij zene
Leeftijd: 15 jaar ^^

Weg vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg vluchten   Weg vluchten I_icon_minitimewo nov 11, 2009 9:07 am

"Ik mag jou wel." Zei ze lachend. "Vrienden?" Toen ze Dodger aan keek , vond ze dat hij stil was ! "Wat is er?" Toen keek ze terug naar Frieda. Ze vond het wel raar van dat boekje. "Waneer komt de avatar eigenlijk... Al 100 jaar wachten ze op hem en nog is hij er niet. Ze zuchtte diepe en wachtte op een reactie. "Waarom gaan we niet naar ... Eum... ergens waar we kunnen trainen? Ik wil klaar zijn als die avatar terug is om met de vuurheer te vechten." Ze stopte met praaten en stuurde een rots naar boven maar er zat wel veel as op . "Dodger, wil jij dat even schoon maken?" Zei ze voor de grap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 31-10-09
Leeftijd : 28

Profiel
Stam: Vuurnatie
Partner: Geen
Leeftijd: 14

Weg vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg vluchten   Weg vluchten I_icon_minitimewo nov 11, 2009 9:45 am

Toen Katinka vroeg of ze vrienden wouw zijn knikte ze even. ,,Als de avatar niet snel komt.." mompelde Frieda verveeld met een klein glimlachje ,,Blijf ik gewoon trainen tot ik zelf sterk genoeg ben om de vuurheer in te maken.." toen Katinka vaar voorstelde ergens heen te gaan om te trainen haalde ze haar schouders op ,,Waar wil je heen gaan..?" vroeg ze droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katinka

Katinka


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 04-10-09
Leeftijd : 27

Profiel
Stam: Aarderijk
Partner: omg geen partner voor mij zene
Leeftijd: 15 jaar ^^

Weg vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg vluchten   Weg vluchten I_icon_minitimevr nov 20, 2009 9:07 am

Ze lachte even over het grapje die frieda maakte. "waar wil jij heen ?" Ze had wel iets gehoord over een spannende pas ook bij het gedeelte van de vuurnatie... misschien konden ze daar naartoe . of was het iets TE gevaarlijk? Wat was de naam?"sla-sla-slangen JA, dat was het! Slangenpas!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 31-10-09
Leeftijd : 28

Profiel
Stam: Vuurnatie
Partner: Geen
Leeftijd: 14

Weg vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg vluchten   Weg vluchten I_icon_minitimevr nov 20, 2009 9:32 am

Frieda haalde haar aschouders op, misschein was het gevaarlijk.. Achja, ze hield van gevaar. ,,Oke.." zei ze en ze keek Dodger even aan ,,Jij ook mee..?" ze leunde verveeld tegen een boom en keek weer naar de lucht, waarna ze weer naar Katinka en Dodger keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Weg vluchten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weg vluchten   Weg vluchten I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Weg vluchten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Avatar :: Vuurnatie :: Brandend bos-
Ga naar: