Avatar
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Bestuur één van de vier elementen..
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The Battle Arena

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Katinka

Katinka


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 04-10-09
Leeftijd : 27

Profiel
Stam: Aarderijk
Partner: omg geen partner voor mij zene
Leeftijd: 15 jaar ^^

The Battle Arena - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Battle Arena   The Battle Arena - Pagina 3 I_icon_minitimedo okt 08, 2009 1:17 pm

"Die stomme beuker!We zullen hem eens een lesje leren!"Zei ze vol zefvertrouwen. Om Mai en Toph te helpen stuurde ze een paar harde palen van aarde naar boven recht tegen de beuker aan . Toen Mai met een paar mesjes schoot naar de beuker was dat recht tegen z'n lendedoekje. Ze trok haar ogen op en zei : "Nooit gehoordt van onderbroeken ?!?" net als Mai deed ze haar handen voor haar ogen. Ze keek naar Ikuto , Mai en Toph . "Wil je austublief snel iets aan dat probleem doen , oen!" Zei ze droog tegen de beuker. De beuker schaamde zich echt rot en liep zo rood als een dikke rijpe tomaat weg. "Eindelijk , ik begon me al te ergere aan dat smeerige gezicht! Gaat hij wel in bad of zo?! Ze rolde duidelijk met haar ogen en verveeld ging ze op een rots zitten die ze zelf had gemaakt .
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai

Mai


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 04-10-09
Woonplaats : waar er muziek gemaakt kan worden ^.^

Profiel
Stam: Vuurnatie
Partner:
Leeftijd: 15

The Battle Arena - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Battle Arena   The Battle Arena - Pagina 3 I_icon_minitimevr okt 09, 2009 4:50 am

Een hand voor haar gezicht houdend gooide ze nog wat mesjes in de richting van de Beuker, gelukkig had ze al jaren ervaring hiermee dus raakten alle mesjes hun doel.
Een raakte de andere hand van de broekloze man, en de ander raakte hem in zijn achterwerk, waardoor hij van de pijn een sprongetje maakte en zich snel weer de arena inworstelde, nu zijn aardstuurhanden waren verminkt.
Na dit alles stond Mai weer met haar rug naar de anderen gekeerd bij de muur waar ze eerst tegenaan leunde, maar stond nu voorovergebogen en hield zich met een hand tegen de muur overeind.
"Ugh.... Dat, was het Smerigste, dat ik Ooit heb gezien... Mijn ziel is nu echt beschadigd. Dit is een beeld dat ik nooit meer van mijn netvlies krijg....." Mompelde ze vol walging en tussen het kokhalzen en kuchen door.
Het leek alsof ze erin bleef want het proesten en kuchen werd alleen maar erger.


Laatst aangepast door Mai op vr okt 09, 2009 11:34 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Toph

Toph


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 03-10-09

Profiel
Stam: Aarderijk
Partner: How can i get one? If i not even can see him..
Leeftijd: 15

The Battle Arena - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Battle Arena   The Battle Arena - Pagina 3 I_icon_minitimevr okt 09, 2009 11:21 am

Toph stond nog in een houding van alsof ze zou aanvallen en voelde de trillingen van Mai en Katinka die de beuker ook aanvielen. Ineens hoorde ze allemaal walgende geluiden en ze ging recht staan. ''wat is er aan de hand?'' vroeg ze en ze draaide haar hoofd richting Mai en daarna richting Katinka. Ineens hoorde ze wat Katinka zei over onderbroeken en Toph keek ineens heel droog. ''dit meen je niet, ben ik even blij dat ik op zo'n moment blind ben'' zei Toph droog en lichtjes zacht. Ineens wees ze naar de beuker en lachtte. ''haha, wat ben jij nou voor beuker, beuker de onderbroekloze gozer!'' riep Toph naar hem en ze stak vervolgens haar tong uit naar de beuker. Toph voelde vervolgens dat de beuker er vandoor ging en zuchtte eens diep. ''het werd net leuk..'' zei ze droog. Ineens hoorde ze wat gehoest en ze merkte dat het van Mai af kwam. ''zeg wat heb jij nou? je had juist moeten lachen, die gozer is ze reputatie mooi kwijt'' zei Toph met een grote grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai

Mai


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 04-10-09
Woonplaats : waar er muziek gemaakt kan worden ^.^

Profiel
Stam: Vuurnatie
Partner:
Leeftijd: 15

The Battle Arena - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Battle Arena   The Battle Arena - Pagina 3 I_icon_minitimevr okt 09, 2009 11:49 am

Mai was nog steeds aan het proesten en aan het kuchen, maar ze hoorde tussen haar eigen walgende geluiden, haar even walgende gedachten en het gekeuvel van de anderen, nog net wat Toph zei en probeerde net lang genoeg op te houden met hoesten om een fatsoendelijke zin te kunnen uitbrengen.
"Lachen? Jij wilt dat ik lach? Mens, dat jij niet getraumatiseerd bent!" Zei ze toen ze overeind stond, waarna ze weer snel voorover boog toen er nog een hoestbui aankwam.
"Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik zag net het gevalletje van een gore, ongewassen, Bwuhh....." Ze kon haar zin niet afmaken, er aan denken was al erg genoeg om haar groen te laten zien van misselijkheid.
"Het fliebeltje van een volwassen mongool!!!!" Riep ze over het plein uit, voordat ze op haar knieen zakte en bijna over haar nek ging.
"Dus nee... *kuch* Ik kan hier *hoest* niet echt om lachen!" Zei ze terwijl ze grote happen lucht nam. "En zijn reputatie boeit me ook niets... Ik kan me echt niet voorstellen dat jij niet ook geshoqueerd bent!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Toph

Toph


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 03-10-09

Profiel
Stam: Aarderijk
Partner: How can i get one? If i not even can see him..
Leeftijd: 15

The Battle Arena - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Battle Arena   The Battle Arena - Pagina 3 I_icon_minitimevr okt 09, 2009 11:54 am

Toph keek droog naar haar en sloeg haar armen over elkaar heen. ''Nou nee ik heb het niet echt gezien nee, lukt niet echt als je blind bent he'' zei Toph droog en ze zwaaide eens droog met haar hand voor haar gezicht waarna ze haar armen weer gewoon over elkaar heen sloeg. Haar gezicht was richting Mai gedraait en ze snoof eens. Toph hield er niet altijd rekening mee dat sommige niet wisten dat ze blind was. Daardoor kon ze soms nogal droog of bot reageren, als je vroeg of ze iets gezien had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katinka

Katinka


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 04-10-09
Leeftijd : 27

Profiel
Stam: Aarderijk
Partner: omg geen partner voor mij zene
Leeftijd: 15 jaar ^^

The Battle Arena - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Battle Arena   The Battle Arena - Pagina 3 I_icon_minitimevr okt 09, 2009 12:27 pm

Katinka walgde luid. "Ik overdrijf niet als ik zeg dat hij de smeerigste vent is van het uiversum." Zei ze . "Ik haat vanaf nu mensen zonder onderbroeken!"Ze keek naar Toph en Mai . "En wat gaan we nu doen?" Zei droog . Katinka zag wat verderop een raam waar een paar verse koekjes op zaten.Ze wau er één pakken en Ikuto stond er bij dus vergat ze het maar . Ze wou indruk maken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai

Mai


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 04-10-09
Woonplaats : waar er muziek gemaakt kan worden ^.^

Profiel
Stam: Vuurnatie
Partner:
Leeftijd: 15

The Battle Arena - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Battle Arena   The Battle Arena - Pagina 3 I_icon_minitimewo okt 14, 2009 2:03 am

Mai had genoeg gezien in dit aardestadje, veel meer dan genoeg...
Nog hoestend keek ze naar de rest en draaide zich toen beschaamd om toen ze merkte dat Toph inderdaad blind was.
"Owh... Sorry.... Had ik niet op gelet of opgemerkt..." Zei ze zacht, en raapte al haar mesjes weer op.
Nou ja, bijna alle, ze wilde echt niet die mesjes aanraken waar het lendedoekje van de Beuker nog aan vast hing.
Na nog een hoestbui had ze de traumatiserende gebeurtenis wel uit haar systeem, voorlopig dan.
"Ik denk dat ik maar weer eens ga, sinds het me niet logisch lijkt dat jullie iemand van de vijand uitnodigen voor een theekransje..." Zei ze weer op haar emotielose manier, wat aangaf dat ze weer hersteld was van de schok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toph

Toph


Aantal berichten : 27
Registratiedatum : 03-10-09

Profiel
Stam: Aarderijk
Partner: How can i get one? If i not even can see him..
Leeftijd: 15

The Battle Arena - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Battle Arena   The Battle Arena - Pagina 3 I_icon_minitimezo okt 18, 2009 3:09 am

Toph draaide haar hoofd richting Katinka en trok een wenkbrauw op. ''en ik overdrijf niet als ik zeg, dat jij het vaagste en domste kind bent die ik ooit heb gehoord'' zei Toph droog richting Katinka waarna ze de woorden van Mai hoorde. Ze liep naar Mai toe en stompte eens een keer voor de lol tegen haar arm. ''ach boeie, jij bent teminste nog een beetje relaxed, die andere vallen je meteen aan he'' zei Toph grijnsend en ze zuchtte toen eens diep. Het maakte haar niet uit als Mai in haar buurt was, zolang ze niemand aanviel teminste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai

Mai


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 04-10-09
Woonplaats : waar er muziek gemaakt kan worden ^.^

Profiel
Stam: Vuurnatie
Partner:
Leeftijd: 15

The Battle Arena - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Battle Arena   The Battle Arena - Pagina 3 I_icon_minitimezo okt 18, 2009 6:08 am

Mai keek Katinka recht aan, iets wat ze niet vaak deed bij mensen. "Ik sta inderdaad wel achter wat Toph over je zei... Je bent... Vaag...."
Ze keek om haar heen, niemand te zien, maar het was nogal donker. Ineens sloeg Toph haar op haar schouder, wat gelukkig niet pijn deed.
"Ik maak even wat vuur hier hoor..." Ze vond het erg donker buiten, nergens waren lichten aan en het was al diep in de nacht, misschien zou wat vuur wel handig zijn, en ze probeerde te vuursturen.
Ze deed de bewegingen na die Azula altijd deed als ze ging vuursturen, maar toen ze een kleine vlam in haar hand wilde maken werd ze ineens achterover geblazen door een enorme kracht.

"Hmmm Nu je het zegt, het verbaasd me dat er nog geen soldaten zijn gekomen..." Zei Mai droog en wreef even over de plek waar Toph haar had geslagen.
"Ik ben namelijk niet zo.... euhhh... misselijkma-....groenig... als jullie..." Zei ze, en klopte de aarde van haar gewaad, Toph had nogal vieze handen, en een explosie in haar gezicht hielp ook niet bij het schoonhouden van kleding.
"En vanwaar dit verscholen leven? Denken anderen soms dat je niks kan omdat je blind bent?..." Zei Mai die uit een conversatie had opgepikt dat de blinde bandiet overdag een heel bescheiden leventje leidde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katinka

Katinka


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 04-10-09
Leeftijd : 27

Profiel
Stam: Aarderijk
Partner: omg geen partner voor mij zene
Leeftijd: 15 jaar ^^

The Battle Arena - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Battle Arena   The Battle Arena - Pagina 3 I_icon_minitimedi okt 20, 2009 10:43 am

Katinka voelde zich beledigd . "Oké , als jullie zo over mij denken , ga ik en dit keer echt.!"Ze keek bot naar Toph en dan even bot naar Mai. Ze keek Ikuto aan en zei "Ik zie je later wel en jullie misschien ook." Zei ze droog. Ze was redelijk boos op de opmerking van Toph en Mai . Ze maakte een zwaai met haar arm en dan weer met haar andere arm en terug en zo verder de hele tijd door... . Zo kwam er een bubbel boven en ging er op staan ze deed de beweging weer en ging weg. In de verte verdween ze en ging terug waar ze vandaan kwam: nergens ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Battle Arena - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Battle Arena   The Battle Arena - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Battle Arena
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Avatar :: Aarderijk :: Ba Sing Se-
Ga naar: