Avatar
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Bestuur één van de vier elementen..
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Restaurant in met Marylen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Dodger

Dodger


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 10-10-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : achter een Macdonalds hehe

Profiel
Stam: Waterstam
Partner: Marylen, your like my personal drug. XOXO
Leeftijd: 17

Restaurant in met Marylen Empty
BerichtOnderwerp: Restaurant in met Marylen   Restaurant in met Marylen I_icon_minitimeza okt 17, 2009 5:55 am

Marylen en Dodger liepen door Ba Sing Se. Marylen was net een hoofd kleiner dan Dodger waardoor als ze gingen zitten dat Marylen net onder zijn kin kwam. Dat zag er lief uit vond hij. Hij sloeg zijn arm om haar heen. Ze liepen rustig. Toen kwamen ze aan bij een restaurent. "Gai nu chimai" las hij hardop voor. Hij keek in de ogen van Marylen. Hij glimlachte. "Lijkt het je wat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Marylen

Marylen


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-10-09

Profiel
Stam: Waterstam
Partner: Dodger, You ar my first love. I will never let you go..xxx
Leeftijd: 16 jaren

Restaurant in met Marylen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant in met Marylen   Restaurant in met Marylen I_icon_minitimeza okt 17, 2009 7:18 am

Marylen stapte af en keek hem aan terwijl hij ook in haar ogen keek. Zo bleef ze staan. Marylen wende haar blik dan af op het groot restaurant. Met open ogen keek ze naar het knusse restaurant dat mer rood behang gekleed was. Ook felle lichtjes schenen door de ramen wat een uitnodigend gevoel gaf. "Het lijkt me heerlijk om daar te zitten..Zullen we?" Vroeg ze en stapte alvast wat vooruit. Ze draaide ook haar arm om zijn middel en stapte door de deur. Ze liet hem voorgaan en gin,g vervolgens zelf binnen. Marylen stak haar hand op en eventjes later kwam er een ober naar hun toe. "Een tafeltke voor twee, alsjeblieft." Zei ze beleefd. De ober keek in het rond en wijsde een tafeltje aan voor twee personen. Marylen stapte met hem naar het tafeltje. De ober deed bij allebei de stoelen naar achteren en als Marylen ging zitten schuifde hij de stoel naar voor. "Danku." Zei ze en keek naar Dodger. "Ik wist niet dat er een restaurant bestond hier." Zei ze en keek verliefd in zijn ogen. De ober kwam dan weer met twee kaarten van het menu. Marylen bladerde door de gerechten...Ze zocht 1 gerecht wat ze heel graag lustte. Toen ze het vond glimlachte ze even. "Ik wil een maccaronie met hesp en kaas." Zei ze en keek naar Dodger. "Wat wil jij hebben lieverd?" Vroeg ze lief en bladerde dan naar de dranken. "En ik wil ook een sprite." Weer keek ze naar hem wat hij zou nemen. De ober kwam bij hun terug. "Hebt u uw keuzes gemaakt meneer en mevrouw." Vroeg hij beleefd en keek hun beiden aan. Marylen knikte. "Voor mij een macaronie meet hesp en kaas, en als drank een sprite." Vroeg ze en de ober knikte en schreef het op op een papiertje dat hij bij had. "En voor u meneer?" Vroeg hij en keek naar Dodger....
(Lekker lantg XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dodger

Dodger


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 10-10-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : achter een Macdonalds hehe

Profiel
Stam: Waterstam
Partner: Marylen, your like my personal drug. XOXO
Leeftijd: 17

Restaurant in met Marylen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant in met Marylen   Restaurant in met Marylen I_icon_minitimeza okt 17, 2009 7:27 am

[Waarom niet Razz]

Dodger volgde haar en elke keer als hij wat wou zeggen tegen de ober ging hij weer weg. "Wat een onbeleefde ober." zei hij nors. "En voor u meneer?" vroeg de ober nors. "Oops!" grinnikte Dodger. "Deep fried duck. Alstublieft." grijnsde hij. De ober ging weg. "Hey hey!" riep Dodger. De ober kwam met een nors gezicht terug en zei beleefd: "Kan ik u helpen meneer?" "Ja zeker wel! Ik wil graag u lekkerste rode wijn." grijnsde hij. Eigelijk wou hij een biertje, maar dat stond niet op het menu. "Danku meneertje." zei Dodger vrolijk. Toen de ober weg was keek hij naar Marylen. "Kan dus wat spuug op me eten verwachtten!" grinnikte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marylen

Marylen


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-10-09

Profiel
Stam: Waterstam
Partner: Dodger, You ar my first love. I will never let you go..xxx
Leeftijd: 16 jaren

Restaurant in met Marylen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant in met Marylen   Restaurant in met Marylen I_icon_minitimeza okt 17, 2009 7:33 am

( Wat ben jij onbeleefd zeg! XD)

Marylen keek hem grijnsend aan."Altijd zo nors meneertje." Zei ze en keek naar Dodger met een brede glimlach. De ober kwam terug met de dranken en zette met een nors gezicht de rode wijn bij Dodger en met een lieve glimlach zette hij de sprite naast haar. "Danku." Zei Marylen beleefd en was benieuwd naar de mening van Dodger?. De ober ging weg zondrer dat Dodger iets kon zeggen en kwam na een kwartiertje terug met de Deep fried duck. Hij legde het weer met een nors gezicht neer en ging dan weer weg. Marylen wachtte geduldig af en zag dat de ober kwam met haar gerechtje. Hij zette het voor haar neer en glimlachte lief. "Alsjeblieft mevrouw." Zei hij en liep kalm weg. "Nauw, ik vind hem beleefd hoor." Zei ze en grijnsde. "Eet maar." Zei ze en begon alvast met eten. Ze had grote honger dus begon ze maar. "Mmmmm, lekker." Zei ze als ze haar mond leeg gegeten had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dodger

Dodger


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 10-10-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : achter een Macdonalds hehe

Profiel
Stam: Waterstam
Partner: Marylen, your like my personal drug. XOXO
Leeftijd: 17

Restaurant in met Marylen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant in met Marylen   Restaurant in met Marylen I_icon_minitimeza okt 24, 2009 4:04 am

[LOL xD Sorry dat het zo uberlang duurde, avatar server deed het niet D:]

Dodger grinnikte. "Ik ben niet nors. Hij was onbeleefd." grijnsde hij. De ober kletterde het bord met eten voor hem neer. "Nou die krijgt mooi geen fooi." zei hij express zodat de ober het hoorde. Een brede grijns verscheen op zijn gezicht. "En toch ziet het er lekker uit." glimlachte hij naar haar. Hij begon te eten. Hij had honger gekregvan het obertje afkatten. "Dus..." begon hij, in de hoop dat Marylen een gesprek zou beginnen.

[Nouja...Moet je 1 week wachten krijg je zo'n mini post xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Marylen

Marylen


Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 10-10-09

Profiel
Stam: Waterstam
Partner: Dodger, You ar my first love. I will never let you go..xxx
Leeftijd: 16 jaren

Restaurant in met Marylen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant in met Marylen   Restaurant in met Marylen I_icon_minitimeza okt 24, 2009 6:34 am

( een schande!!! XD)

Marylen keek hem verliefd aan en hoorde wat hij zei. "En waarom is hij dan lief en vriendelijk tegen mij?" Zei ze met een grijns en at nog wat verder. Een moment van stilte kwam er tussenbeide. "En wat zijn je verwachtingen voor later?" Vroeg ze om toch maar een gesprek t vormen. Ze keek hem nieuwsgierig aan en wachtte op zijn antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Restaurant in met Marylen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant in met Marylen   Restaurant in met Marylen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Restaurant in met Marylen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gevechtstraining met Marylen
» Marylen, de stip in de waterstam.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Avatar :: Aarderijk :: Ba Sing Se-
Ga naar: