Avatar
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Bestuur één van de vier elementen..
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Een octopus maken

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Dodger

Dodger


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 10-10-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : achter een Macdonalds hehe

Profiel
Stam: Waterstam
Partner: Marylen, your like my personal drug. XOXO
Leeftijd: 17

Een octopus maken Empty
BerichtOnderwerp: Een octopus maken   Een octopus maken I_icon_minitimema okt 12, 2009 12:46 pm

Dodger kwam aansnellen op zijn Shirshu, Komats. Hij trok aan de beugel en schreeuwde "No mas!" dat voor Komats 'stop' betekende. Toen Komats stopte sprong hij er behendig vanaf en aaide het dier over zijn voorhoofd. "Bedankt maatje." zei hij vriendelijk. "Blijf hier. Ik ga oefenen." Hij liep naar een waterwel en begon te sturen. Eerst duwde hij het water gewoon heen en weer. Even opwarmen. Daarna begon hij rustig met een waterbal. Die gooide hij op en neer, net als bij een gewone tennisbal. Nu ging hij echt oefenen. Hij probeerde met het water een 'octopus' te maken. Het water viel op de grond. "Sh*t!" riep hij hard. Daarna deed hij zijn hand voor zijn mond en draaide naar Komats. "Oops. Sorry!" zei hij met een grinnik. Hij probeerde het nog een paar keer. De meeste vervolgd door slecht woordgebruik. Maar na ongeveer 15 keer lukte het hem. "Yeah!" riep hij. Hij bewoog de octopus soepel heen en weer. Heen en weer. Toen draaide hij het water weer naar de wel. Nu moest hij alleen nog de waterzweep. Hij leerde het liefst zelfstandig. Zo had hij het altijd gedaan. Niemand leerde hem wat. Niemand kon hem commanderen.

[Een wel = Een soort ton/put]
Terug naar boven Ga naar beneden
Katinka

Katinka


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 04-10-09
Leeftijd : 27

Profiel
Stam: Aarderijk
Partner: omg geen partner voor mij zene
Leeftijd: 15 jaar ^^

Een octopus maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een octopus maken   Een octopus maken I_icon_minitimema okt 12, 2009 1:56 pm

Kainka was toevallig in de buurt . Ze ging eens kijken wat er hier te doen was. "Het is hier saai! Hier is niet eens een klein kiezel steentje!"Katinka zuchte eens heel diep. In de verte zag ze een hondje. "Hondje !Sweet!" Zei ze zacht .Ze merkte de jongen niet op. Ze keek eens rond en zag plots de jongen staan. "Ow...Is deze hond hier van jou?" Ze keek eens goed hoe die jongen er uit zag. Zwart haar,Zwarte ogen,... "Ben jij van de waterstam? ach ja waarschijnlijk wel. Doe eens een kunstje voor. Katinka wou een rots naar boven sturen maar vergat dat het ijs was en er ging niets omhoog .zonder iets te merken wou ze gaan zitten maar viel op de ijskouwde grond
Terug naar boven Ga naar beneden
Dodger

Dodger


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 10-10-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : achter een Macdonalds hehe

Profiel
Stam: Waterstam
Partner: Marylen, your like my personal drug. XOXO
Leeftijd: 17

Een octopus maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een octopus maken   Een octopus maken I_icon_minitimema okt 12, 2009 2:04 pm

Dodger keek doodrustig om. "Ja..." zei hij, en hij trok een wenkbrauw op. Hond? Dat beest ruim 2,5 meter hoog. "Hij heet Komats. Het is een Shirshu." zei hij vriendelijk. "En ja, ik ben van de waterstam." zei hij nog altijd vriendelijk. Een glimlach verscheen op zijn kille gezicht. Moest hij een watersturing voordoen? Hij besloot de Octopus te doen. Hij draaide zijn armen een beetje, en verplaatste zijn voeten. Het water vloog uit de wel, en verscheen als een circel om hem heen. Met veel inspanning maakte hij de tentacels. Daarna bewoog hij ze heen en weer. Dodger glimlachte en zei: "zoiets?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Katinka

Katinka


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 04-10-09
Leeftijd : 27

Profiel
Stam: Aarderijk
Partner: omg geen partner voor mij zene
Leeftijd: 15 jaar ^^

Een octopus maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een octopus maken   Een octopus maken I_icon_minitimedi okt 13, 2009 11:56 am

Katinka vrijvde op haar kond en zei hard op "Pfff...dat ijs hier is echt verschrikkelijk. Hoe noem je eigenlijk?" Zei keek entousiast naar de octopus van Dodger . Ze vond die bewegingen wel grappig en vroeg aan hem of hij een soort stoel of bankje van ijs wilde maken. Ze was moe en had al van gisteren niet gegeten. Ze ging naast die octopus staan en zei :"haha dat is echt een cole beweging!" Ze lachtte vriendelijk ."Als hier in dit ijsgebied aarde zou zijn zou ik wel iets willen voordoen. "Ze keek naar het water , dat gaf haar een rustig gevoel . "Heb jij famillie?" Ze wou die vraag niet stellen maar de woorden flopte uit haar mond zonder dat ze het zelf wist. "De vuurnatie hebben ,toen in nog een kind van een jaar of 2 was, mij ouders vermoord."Ze wist niet waarom ze dit hem vertelde maar ze vertelde het gewoon. "En trouwens mijn naam is Katinka"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dodger

Dodger


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 10-10-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : achter een Macdonalds hehe

Profiel
Stam: Waterstam
Partner: Marylen, your like my personal drug. XOXO
Leeftijd: 17

Een octopus maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een octopus maken   Een octopus maken I_icon_minitimedi okt 13, 2009 2:00 pm

Dodger glimlachte. "Deze bewing heet 'De Octopus'." zei hij vriendelijk. Ze begon te vertellen over haar familie. "Wat vreselijk." zei hij meelevend. "Mijn moeder ging dood bij mijn geboorte, en mijn vader kon niet alleen voor mij zorgen. Toen werd ik aan mijn opa doorgegeven. Hij ging dood toen ik dertien was. Toen ik een jaar of 15 was krijg ik Komats." zei hij verdrietig, maar hij wees naar de Shirshu. Hij liep er naartoe. "Hij is mijn beste maatje." zei hij vriendelijk. Normaal was hij altijd stil en deed hij voor andere vreemde dingen. Hij zei vaak vreemde dingen. Maar Katinka had een vrolijke uitstraling. "Dodger is de naam." zei hij op een vrolijke toon. Toen maakte hij een soort 'bank' van ijs, gevuld met gewoon water. Dat gaf een leuk effect, vond hij. Hij ging erop zitten en knikte naar de lege plek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katinka

Katinka


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 04-10-09
Leeftijd : 27

Profiel
Stam: Aarderijk
Partner: omg geen partner voor mij zene
Leeftijd: 15 jaar ^^

Een octopus maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een octopus maken   Een octopus maken I_icon_minitimewo okt 14, 2009 1:02 pm

"Leuke beweging."Zei ze vrolijk. Toen ze over haar famillie begon. Begon hij er ook over. Wat hij vertelde was veel erger! "Omai dat is pas erg" Toen hij klaar was met praten zag ze hoe hij knikte naar haar en ze ging op de bank die Dadger had gemaakt zitten . "De avarar is teruggekeerd. ga jij hem helpen om de vuurnatie te verslaan?Ik wel hoor!" ze aaide de Shirshu en keek om zich heen.


{inspiloos! en wa is een Shirshu eigenlijk???}
Terug naar boven Ga naar beneden
Dodger

Dodger


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 10-10-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : achter een Macdonalds hehe

Profiel
Stam: Waterstam
Partner: Marylen, your like my personal drug. XOXO
Leeftijd: 17

Een octopus maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een octopus maken   Een octopus maken I_icon_minitimewo okt 14, 2009 1:17 pm

[Een Shirshu:
http://images1.wikia.nocookie.net/avatar/images/thumb/a/a0/Nyla.png/300px-Nyla.png
]

Dodger glimlachte. "Natuurlijk." zei hij, alsof het helemaal van zelfsprekend was. Zijn Shirshu Komats stond naast hem. Hij wist niet echt wat hij moest zeggen. het meisje had een groenige jurk aan, bruin haar, blauwe ogen. Bijna het tegenovergestelde van hem. Zwart haar, witte T-shirt en een spijkerbroek, zwarte ogen...Toen viel hem haar strikken op. Die gele strikken. "Betekenen die strikken iets voor je? Of vind je het gewoon leuk?" vroeg hij nieuwsgierig.

[Geen inspiratie, ben ook Frans aan het leren. ECOUTE! XD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Katinka

Katinka


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 04-10-09
Leeftijd : 27

Profiel
Stam: Aarderijk
Partner: omg geen partner voor mij zene
Leeftijd: 15 jaar ^^

Een octopus maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een octopus maken   Een octopus maken I_icon_minitimevr okt 16, 2009 12:05 pm

(oooow dus da zijn die dieren!)


Katinka wist niet veel te vertelen . Ze merkte dat Dodger heeldentijd naar haar aan het kijken was. Ze keek hem een beetje verbaast aan. Was ze dan raar of zo? Toen d-ze de vraag van de strikken hoorde was haar antwoord: "Ik kreeg die van mijn mama voor mijn 2de verjaardag. Ongeveer een week later kwam de vuurnatie. Sins dien heb ik ze altijd om. Ik vind ze trouwens ook heel mooi. " Ze keek nu naar Dodger . "Behalve de Shirshu heb je nog iets anders kostbaar? Of iets wa je nooit van je hele leven kwijt wil?"Ze vroeg het omdat ze niets aan hem opmerkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dodger

Dodger


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 10-10-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : achter een Macdonalds hehe

Profiel
Stam: Waterstam
Partner: Marylen, your like my personal drug. XOXO
Leeftijd: 17

Een octopus maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een octopus maken   Een octopus maken I_icon_minitimevr okt 16, 2009 12:14 pm

Dodger dacht na. "Nee. Ik heb geen bezittingen meer. Ik heb alleen Komats. O wacht messchien toch wel." glimlachte hij. Hij liep naar zijn Shirshu en pakte uit de tassen die op het diers rug hiengen een doosje. Hij liep naar Katinka toe en opende het doosje. Er zaten gewone koekkruimels in. "Het lijken gewone koekkruimels, maar ik had dit koekje gekregen van mijn vader. Voordat hij weg ging." glimlachte hij. "Ik weet dat het wel dom is maar het betekend gewoon veel voor me." zei hij nog altijd met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katinka

Katinka


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 04-10-09
Leeftijd : 27

Profiel
Stam: Aarderijk
Partner: omg geen partner voor mij zene
Leeftijd: 15 jaar ^^

Een octopus maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een octopus maken   Een octopus maken I_icon_minitimevr okt 16, 2009 12:48 pm

Katinka keek naar Dodger die iets uit 1 van zijn tassen hield. "Een doosje? " Zei ze luidop. Ze keek watt er in het doosje zat. "Ik snap het wel hoor!" Ze keek naar de kruimeltjes en bleef mooi staan. In de verte zag ze het koninkluk paleis. "Wat mooi he" Ze keek met ogen die blonken door de zon aar het paleis. Ze zuchte diep en ging op de bank zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Dodger

Dodger


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 10-10-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : achter een Macdonalds hehe

Profiel
Stam: Waterstam
Partner: Marylen, your like my personal drug. XOXO
Leeftijd: 17

Een octopus maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een octopus maken   Een octopus maken I_icon_minitimeza okt 17, 2009 8:02 am

Dodger ging ook op de bank zitten. Hij zuchtte evenjes. Hij had geen zin meer in praten. "Ja. Mooi." hij was moe. Hij wist niet waarom. Hij was gewoon moe. Heel moe. Hij wreef even in zijn ogen. Hij keek naar Katinka en zei: "Sorry. Een beetje moe!" En hij gaapte. Met zijn hand voor zijn mond. "Het is nog niet eens 4 uur!" riep hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katinka

Katinka


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 04-10-09
Leeftijd : 27

Profiel
Stam: Aarderijk
Partner: omg geen partner voor mij zene
Leeftijd: 15 jaar ^^

Een octopus maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een octopus maken   Een octopus maken I_icon_minitimeza okt 17, 2009 8:08 am

Katinka bleef maar staren naar het paleis. "Ik ben ook best moe..."Zei ze en keek terug naar Dodger . Ze zuchtte diep en keek naar de grond . Ze wau nu dat ze een watermeester was dan zou ze vragen om voor de lol te vechten. "Ik wil terug naar ba sing se , daar is er teminste aarde!"Zei ze voor de grap. Ze zat nog steeds op de bank. Plots merkte Katinka iets op. De meeste jongens vielen flauw voor haar , maar Dodger ... . Het klonk zeer onverwacht maar ze vroog het toch .Ze was een nieuwsschierig ding. "Wie is je meisje?" Ze keek met een licht grijnsje naar Dodger en wou graag andtwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dodger

Dodger


Aantal berichten : 45
Registratiedatum : 10-10-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : achter een Macdonalds hehe

Profiel
Stam: Waterstam
Partner: Marylen, your like my personal drug. XOXO
Leeftijd: 17

Een octopus maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een octopus maken   Een octopus maken I_icon_minitimeza okt 24, 2009 4:07 am

"Marylen..." zei hij dromerig. "En hoe wist je dat ik een vriendinnetje heb?" grijnsde hij naar haar. Hij grinnikte even. Hij voelde zich weer wat minder slaperig. Hij had in een tijdje niet gearageerd, want hij was dromerig na gaan denken over hem en Marylen. Hij zuchtte even. De naam Marylen stond op zijn lippen gedrukt. Hij wou het zo vaak mogelijk herhalen, maar dat zou alleen raar zijn. Hij deed dus niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katinka

Katinka


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 04-10-09
Leeftijd : 27

Profiel
Stam: Aarderijk
Partner: omg geen partner voor mij zene
Leeftijd: 15 jaar ^^

Een octopus maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een octopus maken   Een octopus maken I_icon_minitimezo okt 25, 2009 5:42 am

"Ik wist het ." Zei ze snel. "Ik wist het omdat je ..." eventjes stopte ze met praten. "...omdat het een vrouwlijk intuwisie of zo iets is." Ze stond op en ging voor haar staan. "Waar is ze? Ze lijkt me wel een leuke vriendin voor mij!" Ze knikte of hij mee wou komen en wou dat hij recht stond . "kom mee , we gaan haar zoeken!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een octopus maken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een octopus maken   Een octopus maken I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een octopus maken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Avatar :: Waterrijk :: Trainingsplaats-
Ga naar: